e-com.hr 9 Usluge 9 Usluge brendiranja

Usluge brendiranja

Brend možemo definirati kao percepciju koju ljudi imaju o Vašoj tvrtki. Ta se percepcija postiže putem:

  • logotipa
  • boja
  • tipografije (fontova)

Naša usluga brendiranja pomaže Vam da izgradite kvalitetan vizualni identitet. Razvit ćemo Vam snažan brend koji će Vas istaknuti među konkurencijom.  

Brendiranje koje daje povjerenje

Doprinosimo razvoju Vašeg poslovanja i poslovne strategije.

Izrada brend strategije

Planski osmišljene osobitosti, obećanja i poruke Vašeg brenda.

Kako izgleda usluga brendiranja

Brendiranje je ključni aspekt marketinga koji se bavi stvaranjem, oblikovanjem i promoviranjem identiteta proizvoda, usluge ili tvrtke s ciljem postizanja prepoznatljivosti i stvaranja  povezanosti s potrošačima.

Proces brendiranja obuhvaća definiranje misije, vizije i vrijednosti brenda, kao i stvaranje vizualnog identiteta koji uključuje logotip, boje, fontove i druge elemente dizajna. Osim toga, brendiranje uključuje i definiranje tonaliteta glasa i stila komunikacije koji odražavaju osobnost brenda.

Ključni cilj brendiranja je stvaranje pozitivne percepcije među potrošačima, izgradnja povjerenja i lojalnosti te isticanje od konkurencije. Kroz primjenu brendiranih elemenata u svim marketinškim aktivnostima, brend postaje prepoznatljiv i ostavlja snažan dojam na ciljanu publiku.

Uredska fotografija koja prikazuje tim ljudi koji brainstormaju projekt izrade web stranice

Zašto izabrati nas?

Ikonica palete, prozirna

Kreativo brendiranje

Brending odrađujemo kreativno i kvalitetno.

Ikonica dokumenta transparentna

Izbor između 3 logotipa

Mogućnost izbora između 3 različite verzije logotipa. 

ikonica sa chat balončićima koji predstavljaju poruke

Dorade na izabranom logotipu

Imate mogućnost izmjena na logotipu kojeg odaberete.

ikonica mjerača brzine, prozirna

Logo spreman za printanje

Logo ćete dobiti u vektorskom i rasterskom formatu.

ikonica kvačice u vitičastoj zagradi

Knjiga standarda

Dokument koji definira kako će se Vaš brend vizualno prezentirati. 

ikonica koja prikazuje kod u pregledniku

Više vrsta logotipa

Dobivate vertikalne/horizontalne formate te različite boje za svijetle/tamne podloge.

Česta pitanja

Što je brendiranje?

Brandiranje je proces stvaranja jedinstvenog imena, logotipa i dizajna koji identificira i razlikuje Vašu tvrtku od svih ostalih na tržištu. Brendiranje služi tomu da kupci prepoznaju i zapamte Vaš proizvod ili uslugu, te gradi povjerenje i odanost brendu.

Kako će moja web stranica imati prepoznatljiv i jedinstven brend?

Vaša web stranica će imati prepoznatljiv i jedinstven brend zahvaljujući pažljivo dizajniranim logotipom, bojama, fontovima i vizualnom identitetu koji će se jasno istaknuti među konkurencijom.

Kako će brendiranje pomoći mom poslovanju da se istakne među konkurencijom?

Brendiranje će Vašem poslovanju omogućiti da se istakne na tržištu, izgradi prepoznatljivost i povjerenje kod potencijalnih kupaca te stvori dugoročnu lojalnost.

Je li bolje brendirati sebe ili tvrtku?

To ovisi o industriji u kojoj djelujete. Primjerice, ako ste konzultant, bolje je stvoriti osobni brand. S druge strane, ako želite proširiti poslovanje ili ga prodati, onda je bolje brendirati tvrtku. 

Koje su ključne strategije za razvoj mog brenda?

Ključne strategije za razvoj Vašeg brenda uključuju istraživanje ciljane publike, definiranje jedinstvenih vrijednosti i poruka brenda te njihovo dosljedno primjenjivanje u svim marketinškim aktivnostima.

Kako će se moj brend odraziti na percepciju mog poslovanja?

Kroz kvalitetno brendiranje, Vaša web stranica će izgraditi pozitivnu percepciju kod kupaca, što će rezultirati povećanom privlačnošću proizvoda ili usluga koje nudite.

Što je knjiga standarda?

To je dokument koji se koristi za definiranje i standardizaciju vizualnog identiteta organizacije, proizvoda ili usluge, a sadrži smjernice i upute za dizajniranje i upotrebu elemenata brendiranja. Ove smjernice obuhvaćaju upotrebu logotipa, boja, fontova, grafike i drugih elemenata koji čine vizualni identitet. Cilj priručnika grafičkih standarda je osigurati dosljedan i prepoznatljiv vizualni identitet organizacije ili proizvoda te spriječiti neautoriziranu upotrebu elemenata brenda.

SVE MI JE JASNO. KAKO MOGU ZAPOČETI SURADNJU?

Pošaljite nam mail i ukratko opišite Vaše poslovanja i ciljeve. Ako već imate brend, pošaljite nam što više informacija o njemu. U roku od nekoliko dana javit ćemo Vam se i dogovoriti sastanak, nakon kojeg krećemo u izradu 3 rješenja logotipa, od kojih ćete izabrati 1 i po potrebi ga dodatno urediti.