Sudjelujte zajedno s nama
Brandiranje u 5 koraka
Cilj usluge brendiranja jest pronaći kreativna rješenja koja će poboljšati prodaju Vašeg proizvoda ili usluge. Da bismo to postigli, nastojimo blisko surađivati s Vama kroz cijeli proces, koji izgleda ovako:
- Sastanak preko Google Meet-a
- Istraživanje tržišta
- Prezentacija tri različita logotipa
- Dorađivanje
- Izrada knjige standarda
Nakon što istražimo tržište, krenut ćemo u izradu tri različite verzije Vašeg logotipa. Svaki će naginjati na svoju stranu, a Vi ćete odlučiti koji smjer želite. Kad odaberete željenu verziju, možete zatražiti dodatne izmjene na njoj. Kad postignemo da budete 100% zadovoljni logom, prelazimo na izradu knjige standarda, u kojoj ćemo definirati vizualnu komunikaciju Vašeg brenda.

Popust za nove poduzetnike
Svi novi poduzetnici imaju pravo na 30% popusta. Saznajte više

Izbor između 3 logotipa
Mogućnost izbora između 3 različite verzije logotipa.

Dorade na izabranom logotipu
Imate mogućnost izmjena na logotipu kojeg odaberete.

Spreman za printanje
Logo ćete dobiti u vektorskom i rasterskom formatu.

Knjiga standarda
Dokument koji definira kako će se Vaš brend vizualno prezentirati.

Više vrsta logotipa
Dobivate vertikalne/horizontalne formate te različite boje za svijetle/tamne podloge.
Imate nejasnoća?
FAQ
Što je brendiranje?
Brandiranje je proces stvaranja jedinstvenog imena, logotipa i dizajna koji identificira i razlikuje Vašu tvrtku od svih ostalih na tržištu. Brendiranje služi tomu da kupci prepoznaju i zapamte Vaš proizvod ili uslugu, te gradi povjerenje i odanost brendu.
Imate li neke primjere svog brendiranja?
Naravno! Iza sebe imamo bogato iskustvo. Neke od primjera su Intro Berlin, Navalia i FN sustavi. Našu kompletnu bazu radova možete pogledati ovdje.
Koliko je vremena potrebno za cijeli proces?
Vremenski okvir varira ovisno o složenosti i potrebnim resursima. U prosjeku, cijelokupni proces traje od 2 do 6 tjedana.
Je li bolje brendirati sebe ili tvrtku?
To ovisi o industriji u kojoj djelujete. Primjerice, ako ste konzultant, bolje je stvoriti osobni brand. S druge strane, ako želite proširiti poslovanje ili ga prodati, onda je bolje brendirati tvrtku.
Što je knjiga standarda?
To je dokument koji se koristi za definiranje i standardizaciju vizualnog identiteta organizacije, proizvoda ili usluge, a sadrži smjernice i upute za dizajniranje i upotrebu elemenata brendiranja. Ove smjernice obuhvaćaju upotrebu logotipa, boja, fontova, grafike i drugih elemenata koji čine vizualni identitet. Cilj priručnika grafičkih standarda je osigurati dosljedan i prepoznatljiv vizualni identitet organizacije ili proizvoda te spriječiti neautoriziranu upotrebu elemenata brenda.
Što se sve može brendirati?
Najčešći oblici brendiranja su brendiranje tvrtke, brendiranje proizvoda/usluga ili osobno brendiranje.
Već imam branding, ali htio/htjela bih ga osvježiti. Radite li redizajn?
I u tome ćemo Vam rado pomoći!
SVE MI JE JASNO. KAKO MOGU ZAPOČETI SURADNJU?
Pošaljite nam mail i ukratko opišite Vaše poslovanja i ciljeve. Ako već imate brend, pošaljite nam što više informacija o njemu. U roku od nekoliko dana javit ćemo Vam se i dogovoriti sastanak, nakon kojeg krećemo u izradu 3 rješenja logotipa, od kojih ćete izabrati 1 i po potrebi ga dodatno urediti.